Good morning – part 2

Witajcie ponownie! Przywitajmy się piosenką “Hello Cheeky”.

Przypomnijmy sobie poznane do tej pory zwierzęta piosenką “What do you hear?” ( https://www.youtube.com/watch?v=YVgv1EFJZHc&t=110s ) (od 0:00 do 1:30 , później kontynuujemy piosenkę samodzielnie, dodając własne odgłosy i nazwy zwierząt) – postarajcie się włączyć do piosenki wszystkie poznane do tej pory zwierzęta:

  • cat (kot)
  • dog (pies)
  • bird (ptak)
  • bear (niedźwiedź)
  • duck (kaczka)
  • cow (krowa)
  • horse (koń)
  • sheep (owca)

Czy pamiętacie historyjkę, w której Cheeky udał się na farmę? Opowiedzcie ją rodzicom. ( Koń, kaczka, krowa i owca obudziły się rano i postanowiły obudzić farmera Browna. Jednak przed domem farmera zwierzęta napotkały przeszkodę – ogromną kałużę błota. Postanowiły ją przeskoczyć. Jednak kałuża była zbyt duża i, próbując ją przeskoczyć, wszystkie zwierzęta powpadały do błota (Oh,no! I’m dirty!) Po tym wypadku zwierzęta wołały o pomoc (Wake up Farmer Brown! Cow’s dirty! Help! Duck’s dirty! Help! Horse’s dirty! Help! Sheep’s dirty! Help!). Gdy farmer Brown się obudził, wyjrzał z okna, polał zwierzęta wodą z konewki i w ten sposób je wyczyścił. Na zakończenie zwierzęta podziękowały farmerowi)

Razem z rodzicami spróbujcie odegrać historyjkę. Postarajcie się używać angielskich zwrotów.

Zaśpiewaj piosenkę Farmer Brown

Farmer Brown has a farm.
E-I-E-I-O

On the farm there is a duck.
Quack, quack! Quack, quack!
E-I-E-I-O

On the farm there is a cow.
Moo, moo! Moo, moo!
E-I-E-I-O

On the farm there is a horse.
Neigh, neigh! Neigh, neigh!
E-I-E-I-O

Farmer Brown has a farm.
E-I-E-I-O

Zatańcz piosenkę “The penguin dance” ( https://www.youtube.com/watch?v=JkiglO98YYo ).

Pożegnajmy się piosenką “Bye-bye Cheeky”
Bye-bye Cheeky,
Jump up and down.
Bye-bye Cheeky,
Turn around.

Up, down, turn around.
Bye-bye, everyone!
Bye-bye!

Dobrej zabawy i radosnych Świąt!