I’m hungry – story time
Przywitajmy się piosenką “Hi!”.
Przypomnijcie sobie nazwy poznanych produktów spożywczych:
– banana (banan),
– apple (jabłko),
– cake (ciasto),
– biscuit (ciasteczko),
– ice-cream (lody).
Odegrajcie rymowankę „Cheeky’s jungle gym”
Zagrajcie w „Pictionary” – jedna osoba rysuje produkt spożywczy, druga odgaduje. Nazywajcie ubrania po angielsku.
Obejrzyjcie matę (mail). Jak myślicie: Where’s Cheeky going today? – Gdzie Cheeky dziś pójdzie?
Is Cheeky going to the school? – No, not today!
Is Cheeky going to the playground? – No, not today!
Is Cheeky going to the restaurant? – Yes, Cheeky’s going to the restaurant!
Powiedzcie rymowankę „Let’s go”.
Wysłuchajcie historyjki „I’m hungry” (mail).
Opowiedzcie, co wydarzyło się w historyjce. Spróbujcie używać jak najwięcej angielskich zwrotów.
Zaśpiewaj piosenkę “Are you hungry?” ( https://www.youtube.com/watch?v=ykTR0uFGwE0 ) (pierwsze 2 zwrotki zaśpiewajcie z utworem, następnie samodzielnie dodajcie zwrotki o lodach – ice-cream, cieście – cake i ciasteczku – biscuit).
Pożegnajmy się piosenką „Bye-bye Cheeky”.