Clothes

Przywitajmy się piosenką “Hello”.

Zaśpiewajmy piosenkę “Two little blue birds” (mail).

Poznajcie nazwy ubrań:

  • dress (sukienka),
  • shoes (buty),
  • hat (kapelusz).
    Możecie to zrobić z rodzicem lub ze mną (nagranie – mail). Powtórzcie słowa:
  • cichutko,
  • głośno,
  • powoli,
  • szybko,
  • wysoko,
  • nisko,
  • wesoło,
  • smutno.

Pobawcie się w “Copy me!” – Rodzic pokazuje kartę obrazkową z sukienką i udaje, że wkłada sukienkę na siebie. Mówi: “Dress. Put on the dress.” Zachęca dziecko do włączenia się do zabawy.
Następnie powtarza to dla butów i kapelusza.

Zaśpiewaj piosenkę Three red apples.

Three red apples (pokaż 3 palce)
On the tree.
Three red apples (pokaż 3 palce)
For Bird and me. (naśladuj wgryzanie się w jabłko)

Two red apples (pokaż 2 palce)
On the tree.
Two red apples (pokaż 2 palce)
For Bird and me. (naśladuj wgryzanie się w jabłko)

One red apple (pokaż 1 palec)
On the tree.
One red apple (pokaż 1 palec)
For Bird and me. (naśladuj wgryzanie się w jabłko)

Pobawcie się w “Memory” – rodzic tasuje karty obrazkowe (dress, shoes, hat). Pokazuje dziecku kartę obrazkową z sukienką, mówi “dress” i kładzie zakrytą kartę na podłodze. Powtarza to dla butów i kapelusza.
Gdy wszystkie karty są zakryte, rodzic pyta “Where’s the dress?” Dziecko wskazuje wybraną kartę i odkrywa ją. Rodzic pyta “Is it the dress?”. Jeżeli odpowiedź jest poprawna pokiwajcie głową i powiedzcie “yes”, jeśli nie, zasłońcie kartę i kontynuujcie zabawę tak długo, aż wszystkie karty zostaną odkryte.

Pożegnajmy się piosenką “Bye-bye Cheeky”.