Food

Witajcie! Przywitajmy się piosenką Hello!

Hello, hello!
What’s the weather like today?
Is it raining?
Is it windy?
Is it sunny?
Is it snowing?

Hello, hello!
What’s the weather like today?

What’s the weather like today? – Powiedzcie, jaka jest dziś pogoda.
(It’s raining/ It’s windy/ It’s sunny/ It’s snowing)

Pobawmy się w Cheeky’s hungry. Obejrzyjcie nagranie, które dla Was przygotowałam (mail).

Odpowiedz na kilka pytań: Co odczuwał Cheeky? (był głodny) Czy Cheeky zjadł wszystkie zaproponowane produkty spożywcze? (nie) Dlaczego Cheeky odmówił zjedzenia kiełbasy? (nie lubi jej) Co zjadł Cheeky? (banana)

Powtórzmy nazwy produktów spożywczych, które pojawiły się w zabawie. Możesz zrobić to ze mną (nagranie na mailu) lub z rodzicami.

  • sausage (kiełbasa)
  • egg (jajko)
  • tomatoe (pomidor)
  • milkshake (koktajl mleczny)
  • banana (banan)
  • jabłko (apple)

Powiedz, które z poznanych produktów spożywczych lubisz, a których nie lubisz. Staraj się mówić pełnymi zdaniami. (I like sausages / I don’t like eggs)

Pobawmy się w I’m hungry! Narysujcie poznane przez nas produkty spożywcze – każdy na osobnej kartce (może to być jedna kartka A4 podzielona na 6 części). Pobawcie się z rodzicem. Rodzic mówi np. I’m hungry! Can I have a sausage, please? Dziecko podaje mu odpowiedni produkt spożywczy. Powtórzcie zabawę kilka razy. Jeśli chcesz, po kilku turach możecie zamienić się rolami.

Przypomnijmy sobie piosenkę Numbers.

Look at me!
One, two, three, four, five.
I can count to five!

One, two, three, four, five.
One, two, three, four, five.
Hurray! Hurray! Hurray!

Wykonaj kartę pracy Milkshakes (mail). Pokoloruj koktajle mleczne zgodnie z instrukcją.

Przypomnijmy sobie historyjkę z poprzedniego rozdziału – obejrzyj nagranie (mail).

Pożegnajmy się piosenką Bye-bye

Tick-tock, tick-tock,
Listen to the clock!
Tick-tock, tick-tock,
It’s time to stop!
Tick-tock, tick-tock,
Wave bye-bye!
Tick-tock, tick-tock,
It’s time to fly!